Her får du svar på de mest vanlige spørsmålene.

Techwood

Platene monteres enkelt med klikksystem, hvor platen skrus i ene siden - og neste plate klikkes på. Se monteringsveiledning og video her

Det kan monteres på flere ulike lektesystemer. Hvis du skal ha stående spileplater skal lektene
legges horisontalt, med 50cm avstand mellom lektene. Skal spileplatene monteres
liggende, må du ha vertikale lekter med 50cm avstand. Hvis det skal monteres inne kan det skrus eller limes rett på vegg. Se monteringsveiledning for mer
info.

Vi anbefaler å spyle av spileplatene ½ årlig. Ellers vask ved behov om det er flekker på. Se egen vaskeanvisning

Techwood er en fasadeplate, og tåler derfor det meste av vær og vind. Den kan selvfølgelig like gjerne brukes inne som ute. Kun fantasien setter grenser her.

Eksempler på bruksområder:

  • Fasade
  • Grunnmur
  • Rekkverk
  • Bad/dusjsone
  • Himling
  • Stuevegg

Techwood tåler alle temperaturer fra -30 til +30 grader veldig godt.

Spileplatene er UV-bestandige, men man må forvente en fargeendring på 1% årlig i områder med mye sol.

Betaling

Ytre Fasade aksepterer ulike betalingsmetoder, inkludert kredittkort (Visa, Mastercard, American Express), debetkort, PayPal og Klarna. De tilgjengelige
betalingsalternativene vil bli vist under betalingsprosessen.

Ja, det er trygt å foreta betalinger på nettsiden Ytre Fasade. Vi prioriterer sikkerheten til kundenes informasjon og implementerer bransjestandard kryptering og sikkerhetstiltak for å beskytte betalingsopplysningene dine. Våre betalingsbehandlere følger også strenge sikkerhetsstandarder for å sikre sikkerheten til transaksjonene dine.

Kredittkortet ditt vil bli belastet ved bestilling på nettstedet til Ytre Fasade. Betalingen vil bli behandlet umiddelbart for å starte bestillingsprosessen.

Foreløpig støtter vi bare én betalingsmetode per bestilling. Du kan velge din foretrukne
betalingsmetode fra de tilgjengelige alternativene under betalingsprosessen og fullføre transaksjonen med den metoden.

Ytre Fasade streber etter å være transparente med vår prissetting. Det totale beløpet som vises under utsjekkingsprosessen inkluderer produktprisen og eventuelle gjeldende avgifter og fraktgebyrer. Vær imidlertid oppmerksom på at banken eller finansinstitusjonen din kan kreve tilleggsgebyrer, for eksempel gebyrer for utenlandske transaksjoner eller valutakonverteringsgebyrer. Vi anbefaler at du kontakter banken din for mer informasjon om eventuelle tilleggskostnader.

Nei, Ytre Fasade lagrer ikke kredittkortinformasjonen din. Vi prioriterer sikkerheten til våre
kunders data og bruker sikre betalingsløsninger for å behandle transaksjoner. Kredittkortopplysningene dine krypteres og overføres direkte til
betalingsbehandleren, noe som sikrer at informasjonen din forblir sikker.

Hvis du har en gyldig grunn til å be om refusjon, for eksempel en produktdefekt eller en feil fra vår side, kan du se våre retningslinjer for refusjon og retur på nettstedet vårt for detaljerte instruksjoner. Vi tar sikte på å gi en rettferdig og grei
refusjonsprosess for å sikre kundetilfredshet.

Hvis betalingen din blir avvist, kan det være ulike årsaker til dette, for eksempel utilstrekkelige midler, et utløpt kort eller et teknisk problem. Vi anbefaler at du dobbeltsjekker kortdetaljene og prøver på nytt. Hvis problemet vedvarer, foreslår vi at du kontakter banken eller finansinstitusjonen din for ytterligere hjelp med å løse betalingen.

Når en bestilling er lagt inn, kan det hende du ikke kan gjøre endringer i betalingsinformasjonen direkte via nettstedet vårt. Hvis du trenger å oppdatere betalingsopplysningene
dine, vennligst kontakt kundeservice så snart som mulig for ytterligere hjelp.

Avhengig av statusen til bestillingen din, kan kansellerings- og refusjonsalternativer være tilgjengelige. Se våre retningslinjer for kansellering og refusjon på
nettstedet vårt for detaljert informasjon. Vi anbefaler å kontakte kundeservice umiddelbart for å diskutere forespørselen din og utforske de tilgjengelige alternativene.

Returinfo

Ytre Fasade har en omfattende returpolicy for å sikre kundetilfredshet. Vennligst se vår retur- og refusjonsside på nettstedet vårt for detaljert informasjon om kvalifisering, betingelser og instruksjoner for retur av varer.

De fleste varer som kjøpes fra Ytre Fasade er berettiget for retur, under visse betingelser. Generelt må varer være ubrukte, i originalemballasjen, og returneres innen en spesifisert tidsramme. Se imidlertid gjennom vår spesifikke returpolicy for fullstendige detaljer og eventuelle unntak som kan gjelde.

For å starte en retur, følg instruksjonene som er gitt på siden for returer og refusjoner. Dette innebærer vanligvis å kontakte kundeservice, oppgi relevante
bestillingsdetaljer og oppgi årsaken til returen. De vil veilede deg gjennom returprosessen og gi deg de nødvendige instruksjonene.

Ja, det er vanligvis en bestemt frist for å sette i gang en retur. Denne tidsrammen kan variere avhengig av type vare og årsaken til returen. Det er viktig å gå gjennom returretningslinjene våre for den spesifikke fristen som gjelder for
kjøpet ditt.

Returfraktgebyrer kan variere avhengig av årsaken til returen og hvor du befinner deg.
Det anbefales imidlertid å gå gjennom returretningslinjene våre eller kontakte kundeservice for å finne returfraktgebyrene knyttet til din spesifikke situasjon.

Når den returnerte varen er mottatt av Ytre Fasade, kan behandlingstiden for returer variere. Vi streber etter å behandle returer raskt og har vanligvis som mål å fullføre
prosessen innen en bestemt tidsramme, for eksempel 5-10 virkedager. Den nøyaktige behandlingstiden kan imidlertid avhenge av faktorer som antall
mottatte returer og arten av varen som returneres.

I visse tilfeller kan Ytre Fasade tilby bytte av kvalifiserte varer. Se gjennom returretningslinjene
våre for å finne ut om bytte er tilgjengelig for din spesifikke situasjon. Hvis utveksling er tillatt, vil prosessen for å starte en utveksling bli beskrevet på vår Returer og refusjon-side.

Hvis du mottok en skadet eller defekt vare, vennligst kontakt kundeservice umiddelbart. Vi vil hjelpe deg med å løse problemet og gi instruksjoner for retur av varen. Ytre Fasade dekker i slike tilfeller typisk returfraktgebyrene.

Returretningslinjer for varer kjøpt under kampanjesalg kan variere. Det anbefales å gå gjennom de spesifikke vilkårene og betingelsene for kampanjen eller kontakte
kundeservice for mer informasjon om retur av varer kjøpt under et
kampanjesalg.

Refusjoner for kvalifiserte returer utstedes vanligvis til den opprinnelige betalingsmåten som
ble brukt for kjøpet. Når returen er behandlet, vil du motta et e-postvarsel som bekrefter refusjonen. Behandlingstiden for refusjon kan variere avhengig av finansinstitusjonen din og betalingsmåten, men det tar vanligvis noen virkedager før den vises på kontoen din.

Frakt

Vi tilbyr frakttjenester for våre produkter. Fraktkostnader og leveringstider kan variere avhengig av destinasjonen og det spesifikke produktet som bestilles. For detaljert
informasjon om vår fraktpolicy, besøk fraktsiden på nettsiden vår.

Når du har lagt inn en bestilling hos Ytre Fasade, jobber teamet vårt iherdig for å behandle den så raskt som mulig. Vanligvis tar det 1-3 virkedager før bestillinger blir behandlet og klargjort for forsendelse. Vær oppmerksom på at
i høysesonger eller kampanjeperioder kan oppstå små forsinkelser.

Leveringstiden for bestillingen vil avhenge av ulike faktorer, inkludert leveringsdestinasjon og fraktmetode valgt ved utsjekk. Vi streber etter å gi nøyaktige leveringsestimater under bestillingsprosessen. Når bestillingen er sendt, vil du motta en e-postbekreftelse som inneholder sporingsinformasjon, slik at du
kan overvåke fremdriften på forsendelsen.

Fraktkostnaden beregnes basert på vekten, dimensjonene og destinasjonen for bestillingen din. Den nøyaktige fraktkostnaden vil vises under utsjekkingsprosessen, før du fullfører kjøpet. Vi tar sikte på å tilby konkurransedyktige fraktpriser samtidig som vi sikrer trygg og pålitelig levering av produktene dine.

Ja, du kan spore
bestillingen din. Når bestillingen din er sendt, sender vi deg en
e-postbekreftelse som inneholder et sporingsnummer og instruksjoner om hvordan du sporer forsendelsen. Du kan bruke dette sporingsnummeret til å overvåke fremdriften av bestillingen din direkte på nettstedet vårt eller gjennom fraktselskapets online sporingssystem.

Hvis bestillingen din ikke har ankommet innen estimert leveringstid, anbefaler vi at du sjekker sporingsinformasjonen først
for å se om det er noen oppdateringer eller forsinkelser. I sjeldne tilfeller kan det være uforutsette omstendigheter eller logistiske problemer som kan
forårsake forsinkelser. Hvis du har bekymringer angående bestillingen din, ikke nøl med å kontakte kundeservice, så hjelper vi deg gjerne.

I det usannsynlige tilfellet at pakken din går tapt eller kommer skadet frem, vennligst kontakt kundeservice umiddelbart. Vi vil samarbeide med deg for å løse problemet og sikre at du får en tilfredsstillende løsning. Det er viktig å oppbevare emballasjemateriale og dokumentasjon da de kan være nødvendige for reklamasjonsprosessen.

Hvis du trenger å endre leveringsadressen din etter å ha lagt inn en bestilling, vennligst kontakt kundesevice så snart som mulig. Selv om vi vil gjøre vårt beste for å imøtekomme forespørselen din, vær oppmerksom på at når bestillingen er behandlet og sendt, kan det hende
at det ikke er mulig å endre leveringsadressen.